EIDAS

eIDAS (elettunicu IDentificazione, Aautentificazione è fiducia Services) hè un regulamentu di l'UE nantu à i servizii d'identificazione è fiducia in transazzioni elettroniche elettroniche in u mercatu internu. Hè un inseme di norme per l'identificazione elettronica è i servizii fiduciarii per e transazzioni elettroniche in u Mercatu Unicu Europeu. Hè statu stabilitu in u Regolamentu UE № 910/2014 di u 23 di lugliu di u 2014 nantu à l'identificazione elettronica è abroga a Direttiva 1999/93 / CE da u 30 di ghjugnu di u 2016. Hè entratu in vigore u 17 settembre 2014. Hè validu da u 1 lugliu 2016.

eIDAS supervisa l'identificazione elettronica è i servizii di fiducia per e transazzioni elettroniche in u mercatu internu di l'Unione Europea. Reguleghja a firma elettronica, e transazzioni elettroniche, l'autorità implicate è i so prucessi di incrustazione, per furnisce l'utilizatori un modu sicuru di fà affari in Internet, cum'è trasferimentu di fondi elettronicu o transazzione cù servizii publichi. Sia u firmatariu sia u destinatariu anu accessu à un livellu più altu di cunvenzione è sicurità. Invece di s'appoghjanu nantu à i metudi tradiziunali cum'è mail, servizii di fax o in persona per mandà documenti di carta, ponu avà eseguisce transazzione à traversu e fruntiere, per esempiu cù "tecnulugia di 1 clic". 

eIDAS hà creatu norme in cui e firme elettroniche, certificati digitali qualificati, sigilli elettronichi, timbri è altre prove di meccanismi di autenticazione permettenu transazzioni elettroniche cù a stessa validità giuridica cum'è quelle effettuate nantu à carta. 

U regulamentu eIDAS hè entratu in vigore in u lugliu di u 2014. Cum'è una misura per facilità e transazzioni elettroniche sicure è fluide in l'Unione Europea. I Stati membri di l'UE sò tenuti à ricunnosce e firme elettroniche chì rispondenu à i standard eIDAS

MobileSignature

FREE
Visu